2004
Problémová výuka ve fyzikální chemii
CÍDLOVÁ, Hana a Irena PLUCKOVÁZákladní údaje
Originální název
Problémová výuka ve fyzikální chemii
Název anglicky
Problem Training in Physical Chemistry
Autoři
Vydání
IV. pracovní setkání fyzikálních chemiků a elektrochemiků, 2004
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3319-3
Klíčová slova anglicky
physical chemistry; education; problem training
Štítky
Změněno: 11. 4. 2011 17:51, doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
V originále
Příspěvek popisuje výsledky pedagogického experimentu na PdF MU v Brně, kterému byli v rámci výuky fyzikální chemie podrobeni studenti 2. ročníku učitelských kombinací s chemií. Po probrání učiva fyzikální chemie byl studentům zadán problém - aplikace fyzikálně chemických zákonitostí v běžném životě. Studenti úkol vesměs zvládli, byl však pro ně velmi obtížný a vyžadoval velkou spolupráci vyučujícího.
Anglicky
The article gives the results of pedagogical experiment at Faculty of Education, Masaryk University, Brno. After finishing the lectures of physical chemistry, students of chemistry teaching had to solve this problem: To find or think out applications of physical chemistry rules in normal life. Most of them solved this problem sucsessfully, but it was very difficult for them and they needed a lot of help of their teacher.