VÍTKOVÁ, Marie and Jarmila PIPEKOVÁ. Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce (Integrative counseling for the disadvantaged in the labor market in the context of national and European cooperation). In Zdravotně postižení - programy pro 21. století. 1st ed. Hradec Králové: Katedra speciální pedagogiky PdF UHK, 2003, p. 212 - 227. ISBN 80-7041-234-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce
Name in Czech Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce
Name (in English) Integrative counseling for the disadvantaged in the labor market in the context of national and European cooperation
Authors VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor) and Jarmila PIPEKOVÁ (203 Czech Republic).
Edition 1. vyd. Hradec Králové, Zdravotně postižení - programy pro 21. století, p. 212 - 227, 16 pp. 2003.
Publisher Katedra speciální pedagogiky PdF UHK
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/03:00030583
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7041-234-8
Keywords (in Czech) integrace poradenství přechod škola povolání kariérové poradenství
Keywords in English Integrative counseling the disadvantaged the labor market the context national European cooperation
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Changed: 30/11/2009 09:24.
Abstract
V článku jsou prezentovány výsledku z projektu EQUAL přechod škola povolání. Jsou zde uvedeny všechny podmínky, které jsou nutné splnit, aby mohlo dojít k úspěšnému přechodu škola povolání. Nezbytná je zde interpersonální komunikace mezi rodiči žáka, pedagogy a odbornými pracovníky poradenských zařízení.
Abstract (in English)
The article presented results of the EQUAL project transition school work. This lists all the conditions which must be met in order to be successful school transition profession. Necessary, there is interpersonal communication between parents, student, teachers and professional staff guidance equipment.
PrintDisplayed: 27/5/2024 06:16