Detailed Information on Publication Record
2003
Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce
VÍTKOVÁ, Marie and Jarmila PIPEKOVÁBasic information
Original name
Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce
Name in Czech
Integrované poradenství pro znevýhodněné osoby na trhu práce v kontextu národní a evropské spolupráce
Name (in English)
Integrative counseling for the disadvantaged in the labor market in the context of national and European cooperation
Authors
VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor) and Jarmila PIPEKOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
1. vyd. Hradec Králové, Zdravotně postižení - programy pro 21. století, p. 212 - 227, 16 pp. 2003
Publisher
Katedra speciální pedagogiky PdF UHK
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/03:00030583
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-7041-234-8
Keywords (in Czech)
integrace poradenství přechod škola povolání kariérové poradenství
Keywords in English
Integrative counseling the disadvantaged the labor market the context national European cooperation
Tags
Reviewed
Změněno: 30/11/2009 09:24, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
V článku jsou prezentovány výsledku z projektu EQUAL přechod škola povolání. Jsou zde uvedeny všechny podmínky, které jsou nutné splnit, aby mohlo dojít k úspěšnému přechodu škola povolání. Nezbytná je zde interpersonální komunikace mezi rodiči žáka, pedagogy a odbornými pracovníky poradenských zařízení.
In English
The article presented results of the EQUAL project transition school work. This lists all the conditions which must be met in order to be successful school transition profession. Necessary, there is interpersonal communication between parents, student, teachers and professional staff guidance equipment.