KRIŠTOF, Martin a Petr SUCHÁNEK. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1. vyd. Vilnius: Vilnius university, 2004, s. 54-54. ISBN 9986-19-618-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches
Název česky Analýza marketingového mixu českých podniků z vybraných odvětví
Autoři KRIŠTOF, Martin (203 Česká republika) a Petr SUCHÁNEK (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Vilnius, Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors, od s. 54-54, 1 s. 2004.
Nakladatel Vilnius university
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00009646
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 9986-19-618-3
Klíčová slova anglicky Czech republic; marketing mix; marketing research; marketing; branch analysis
Štítky branch analysis, Czech Republic, marketing, marketing mix, marketing research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Krištof, učo 23086. Změněno: 17. 1. 2007 01:20.
Anotace
The aim of the paper is to analyse marketing mix detecting hidden reserves in function of the marketing department in Czech companies and to formulate recommendations for management of Czech companies.
Anotace česky
Článek se zaměřuje na analýzu marketingového mixu a odhalení skrytých rezerv ve fungování marketingových oddělení v českých podnicích a snaží se formulovta doporučení pro vedení těchto podniků.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 26. 6. 2024 15:34