2004
The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches
KRIŠTOF, Martin a Petr SUCHÁNEKZákladní údaje
Originální název
The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches
Název česky
Analýza marketingového mixu českých podniků z vybraných odvětví
Autoři
KRIŠTOF, Martin (203 Česká republika) a Petr SUCHÁNEK (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Vilnius, Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors, od s. 54-54, 1 s. 2004
Nakladatel
Vilnius university
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Litva
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00009646
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
9986-19-618-3
Klíčová slova anglicky
Czech republic; marketing mix; marketing research; marketing; branch analysis
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2007 01:20, Ing. Martin Krištof
V originále
The aim of the paper is to analyse marketing mix detecting hidden reserves in function of the marketing department in Czech companies and to formulate recommendations for management of Czech companies.
Česky
Článek se zaměřuje na analýzu marketingového mixu a odhalení skrytých rezerv ve fungování marketingových oddělení v českých podnicích a snaží se formulovta doporučení pro vedení těchto podniků.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|