2004
Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva
HAVEL, Jiří a Kateřina VLČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Faktory a kontext rozvíjení profesních dovedností učitelů: výzkumná zpráva
Název anglicky
Factors influencing the professional teacher`s skills
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů, s. 155-175, 2004
Nakladatel
Masarykovy univerzita v Brně
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00011446
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3378-9
Klíčová slova anglicky
Professional teacher`s skills; factors influencing the development of professional teacher`s skills; teacher`s professional mastery; further skills; development; interventions; professionalization.
Štítky
Změněno: 7. 6. 2004 14:35, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky přípravného výzkumu tříletého projektu GA ČR. V dotazníkovém šetření byly zkoumány faktory ovlivňující rozvíjení profesních dovedností učitelů.
Anglicky
The text introduces survey results of factors influencing the professional teacher`s skills development and some contextual aspects of development of professional teacher`s skills.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|