2004
Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu
HALÁMEK, Petr a Martin ŠAUERZákladní údaje
Originální název
Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu
Název anglicky
Competition of towns and municipalities in tourism
Autoři
HALÁMEK, Petr (203 Česká republika, garant) a Martin ŠAUER (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Konkurence ve veřejném sektoru, Objektivizace dělby práce mezi státní správou a samosprávou v řízení veřejného sektoru, od s. 204-213, 247 s. 2004
Nakladatel
ESF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00010117
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3359-2
Klíčová slova anglicky
tourism; destination; partnerships; marketing strategy
Štítky
Změněno: 12. 1. 2005 15:40, Ing. Martin Šauer, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá konkurencí a možnostmi spolupráce mezi regiony v oblasti cestovního ruchu. Je definován pojem destinace jako produkt cestovního ruchu, rozebrány jednotlivé přístupy pro jeho použití a vymezeny základní charakteristické typy. Teoretický úvod doplňuje definice marketingové strategie, jejích prvků a používaných typů a vymezení role veřejného sektoru v oblasti cestovního ruchu. Praktická aplikace jednotlivých poznatků umožní definovat konkurenci a konkurenční boj uvnitř regionů jako negativní faktor rozvoje cestovního ruchu. Možné řešení je představováno vhodným vymezením turistické destinace a respektováním předpokladů pro její vytvoření a udržení výsledků.
Anglicky
Paper deals with a competition of municipalities and possibilities of partnerships among different destinations.
Návaznosti
MSM 145600001, záměr |
|