B 2004

Organizační kultura

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Ivan a kol. NOVÝ

Základní údaje

Originální název

Organizační kultura

Název anglicky

Organizational culture

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Ivan a kol. NOVÝ (203 Česká republika)

Vydání

Praha, 176 s. edice Expert, sv. 1, 2004

Nakladatel

Grada Publishing

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00011478

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-247-0648-2

Klíčová slova anglicky

organizational culture; strategy; performance; market culture; quality culture; innovative culture

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 22:50, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Anotace

V originále

Kniha je věnována problematice organizační kultury nahlížené zejména ve vztahu k výkonnosti organizace. V úvodní části je definován pojem organizační kultura a vysvětlen vliv organizační kultury na chování organizace. Druhá část naznačuje postup poznávání a diagnostiky organizační kultury, třetí část se zabývá utvářením obsahu žádoucí organizační kultury. Speciální pozornost je věnována problematice utváření kultury orientované na zákazníka, kultury kvality a inovativní kultury.

Anglicky

The book deals with the concept of organizational culture as the factor determining organizational effectiveness. The introductory part of the book defines the concept and explains how organizational culture influences the behaviour of the organization. The second part describes the procedure and methods for identification, testing and assessing organizational culture. The third part outlines the procedure of forming of desirable organizational culture, especialy customer focused culture, quality culture and innovative culture.

Návaznosti

GA402/02/0114, projekt VaV
Název: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem