2004
Organizační kultura
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Ivan a kol. NOVÝZákladní údaje
Originální název
Organizační kultura
Název anglicky
Organizational culture
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Ivan a kol. NOVÝ (203 Česká republika)
Vydání
Praha, 176 s. edice Expert, sv. 1, 2004
Nakladatel
Grada Publishing
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00011478
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-247-0648-2
Klíčová slova anglicky
organizational culture; strategy; performance; market culture; quality culture; innovative culture
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 22:50, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
V originále
Kniha je věnována problematice organizační kultury nahlížené zejména ve vztahu k výkonnosti organizace. V úvodní části je definován pojem organizační kultura a vysvětlen vliv organizační kultury na chování organizace. Druhá část naznačuje postup poznávání a diagnostiky organizační kultury, třetí část se zabývá utvářením obsahu žádoucí organizační kultury. Speciální pozornost je věnována problematice utváření kultury orientované na zákazníka, kultury kvality a inovativní kultury.
Anglicky
The book deals with the concept of organizational culture as the factor determining organizational effectiveness. The introductory part of the book defines the concept and explains how organizational culture influences the behaviour of the organization. The second part describes the procedure and methods for identification, testing and assessing organizational culture. The third part outlines the procedure of forming of desirable organizational culture, especialy customer focused culture, quality culture and innovative culture.
Návaznosti
GA402/02/0114, projekt VaV |
|