LUKÁŠOVÁ, Růžena a Ivan a kol. NOVÝ. Organizační kultura. Praha: Grada Publishing, 2004, 176 s. edice Expert, sv. 1. ISBN 80-247-0648-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizační kultura
Název anglicky Organizational culture
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Ivan a kol. NOVÝ (203 Česká republika).
Vydání Praha, 176 s. edice Expert, sv. 1, 2004.
Nakladatel Grada Publishing
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00011478
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-247-0648-2
Klíčová slova anglicky organizational culture; strategy; performance; market culture; quality culture; innovative culture
Štítky innovative culture, market culture, organizational culture, performance, quality culture, strategy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 30. 3. 2010 22:50.
Anotace
Kniha je věnována problematice organizační kultury nahlížené zejména ve vztahu k výkonnosti organizace. V úvodní části je definován pojem organizační kultura a vysvětlen vliv organizační kultury na chování organizace. Druhá část naznačuje postup poznávání a diagnostiky organizační kultury, třetí část se zabývá utvářením obsahu žádoucí organizační kultury. Speciální pozornost je věnována problematice utváření kultury orientované na zákazníka, kultury kvality a inovativní kultury.
Anotace anglicky
The book deals with the concept of organizational culture as the factor determining organizational effectiveness. The introductory part of the book defines the concept and explains how organizational culture influences the behaviour of the organization. The second part describes the procedure and methods for identification, testing and assessing organizational culture. The third part outlines the procedure of forming of desirable organizational culture, especialy customer focused culture, quality culture and innovative culture.
Návaznosti
GA402/02/0114, projekt VaVNázev: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 08:45