2004
Strategic Aspects of Organizational Culture of Czech Companies
LUKÁŠOVÁ, RůženaZákladní údaje
Originální název
Strategic Aspects of Organizational Culture of Czech Companies
Název česky
Strategické aspekty organizační kultury v českých podnicích
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant)
Vydání
Journal of East - West Business, 2004, 1066-9868
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00030625
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
organizational culture; Czech companies; manufacturing; industry; efficiency
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 6. 2009 12:46, Ing. Naďa Voráčová
V originále
The paper presents the results of the research into organizational culture of Czech manufacturing companies. Respondents of the research were representatives of top and middle management working in 54 Czech manufacturing companies. The organizational culture was looked at on the level of organizational values, five empirical types of organizational culture of Czech manufacturing companies were identified. Research outcomes bring information which could be useful for further research in this area and also for the management practice.
Česky
Článek představuje výsledky výzkumu organozační kultury v českých výrobních společnostech. Respondenti výzkumu reprezentovali vyšší a střední management v 54 českých výrobních společnostech. Na organizační kulturu se pohlíželo v úrovni hodnot organizace. Výsledky výzkumu přinášejí informace, které mohou být použity v dalším výzkumu v této oblasti a také pro management v praxi.