J 2004

Strategic Aspects of Organizational Culture of Czech Companies

LUKÁŠOVÁ, Růžena

Základní údaje

Originální název

Strategic Aspects of Organizational Culture of Czech Companies

Název česky

Strategické aspekty organizační kultury v českých podnicích

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Journal of East - West Business, 2004, 1066-9868

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Velká Británie a Severní Irsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00030625

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

organizational culture; Czech companies; manufacturing; industry; efficiency

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 6. 2009 12:46, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

The paper presents the results of the research into organizational culture of Czech manufacturing companies. Respondents of the research were representatives of top and middle management working in 54 Czech manufacturing companies. The organizational culture was looked at on the level of organizational values, five empirical types of organizational culture of Czech manufacturing companies were identified. Research outcomes bring information which could be useful for further research in this area and also for the management practice.

Česky

Článek představuje výsledky výzkumu organozační kultury v českých výrobních společnostech. Respondenti výzkumu reprezentovali vyšší a střední management v 54 českých výrobních společnostech. Na organizační kulturu se pohlíželo v úrovni hodnot organizace. Výsledky výzkumu přinášejí informace, které mohou být použity v dalším výzkumu v této oblasti a také pro management v praxi.