J 2004

Farben machen Leute

STEHLÍK, Antonín

Základní údaje

Originální název

Farben machen Leute

Název anglicky

Colour influences customer

Autoři

STEHLÍK, Antonín

Vydání

Treffpunkt, Cudrefin Schweiz: Association ACTI-VITA - CCP 40 269727 3, 2004

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Švýcarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

colour; marketing; influence
Změněno: 14. 7. 2004 09:00, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Anotace

V originále

Meritum článku spočívá v působnosti barev v kontextu s marketingem. Jedná se o základní kategorie symboliky barev v jejich vývoj a realizaci na evropském trhu. Jsou uvedeny příklady. Rozvoj hospodářství u nás, stejně tak i v sousedních státech požaduje intenzivní přípravu podnikatelských subjektů pro podnikatelské prostředí evropského trhu.

Anglicky

Core of the article lies in using impact of colours for marketing purposes. There are mentioned basic categories of the colour symbolic in their evolution and realisation at the European market, followed by examples. The development of economy in Czech Republic and in the neighbouring states requires intensive preparation of the business subjects for the business environment of the European market.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání