2004
Farben machen Leute
STEHLÍK, AntonínZákladní údaje
Originální název
Farben machen Leute
Název anglicky
Colour influences customer
Autoři
STEHLÍK, Antonín
Vydání
Treffpunkt, Cudrefin Schweiz: Association ACTI-VITA - CCP 40 269727 3, 2004
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Švýcarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
colour; marketing; influence
Změněno: 14. 7. 2004 09:00, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.
V originále
Meritum článku spočívá v působnosti barev v kontextu s marketingem. Jedná se o základní kategorie symboliky barev v jejich vývoj a realizaci na evropském trhu. Jsou uvedeny příklady. Rozvoj hospodářství u nás, stejně tak i v sousedních státech požaduje intenzivní přípravu podnikatelských subjektů pro podnikatelské prostředí evropského trhu.
Anglicky
Core of the article lies in using impact of colours for marketing purposes. There are mentioned basic categories of the colour symbolic in their evolution and realisation at the European market, followed by examples. The development of economy in Czech Republic and in the neighbouring states requires intensive preparation of the business subjects for the business environment of the European market.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|