2004
Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky
NOVOTNÝ, PetrZákladní údaje
Originální název
Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky
Název anglicky
Innovations in teaching: a theoretic framework
Autoři
NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Studia paedagogica, Brno, Masarykova universita v Brně, 2004, 1211-6971
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/04:00011513
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
Inovace; učitel; teorie
Změněno: 2. 2. 2014 10:58, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Inovace a inovační procesy jsou díky své mnohovrstevnatosti a komplexnosti tématem, které v laických ani odborných diskusích není vždy reflektováno v celé své složitosti. Cíle příspěvku je přispět k porozumění inovacím v práci učitele. Autor příspěvku poukazuje na teoretický rámec inovací a inovačních procesů tak, jak je vnímán v diskurzu vtěleném do odborné literatury. Tento teoretický rámec autor užívá k vysvětlení podstaty inovačních procesů v práci učitele.
Anglicky
Though innovations and innovative processes are very often quoted in discussions about the transformation and the development of schools and the schooling systems, the public and/or the specialist seldom reflect them in all their stratification and complexity. Similary vague are the discussions on the innovations in teaching. This contribution makes up a theoretic framework of innovations as percieved within the discourse within the professional literature. The framework is then used to explain the essentials of innovations in teaching: the grasp of such innovations is the objective of this contribution.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaV |
|