Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky
NOVOTNÝ, Petr. Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky. Studia paedagogica. Brno: Masarykova universita v Brně, 2004, roč. 9, č. 1, s. 101-110. ISSN 1211-6971. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Inovace v práci učitele: k teoretickému rámci problematiky |
Název anglicky | Innovations in teaching: a theoretic framework |
Autoři | NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Studia paedagogica, Brno, Masarykova universita v Brně, 2004, 1211-6971. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Článek v odborném periodiku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/04:00011513 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova anglicky | Inovace; učitel; teorie |
Štítky | inovace, teorie, učitel |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 2. 2. 2014 10:58. |
Anotace |
---|
Inovace a inovační procesy jsou díky své mnohovrstevnatosti a komplexnosti tématem, které v laických ani odborných diskusích není vždy reflektováno v celé své složitosti. Cíle příspěvku je přispět k porozumění inovacím v práci učitele. Autor příspěvku poukazuje na teoretický rámec inovací a inovačních procesů tak, jak je vnímán v diskurzu vtěleném do odborné literatury. Tento teoretický rámec autor užívá k vysvětlení podstaty inovačních procesů v práci učitele. |
Anotace anglicky |
---|
Though innovations and innovative processes are very often quoted in discussions about the transformation and the development of schools and the schooling systems, the public and/or the specialist seldom reflect them in all their stratification and complexity. Similary vague are the discussions on the innovations in teaching. This contribution makes up a theoretic framework of innovations as percieved within the discourse within the professional literature. The framework is then used to explain the essentials of innovations in teaching: the grasp of such innovations is the objective of this contribution. |
Návaznosti | |
---|---|
GP406/02/P121, projekt VaV | Název: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele |
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele |
VytisknoutZobrazeno: 31. 7. 2024 20:32