J 2004

K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti

RABUŠICOVÁ, Milada, Klára ŠEĎOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK

Základní údaje

Originální název

K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti

Název česky

K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti

Název anglicky

On the openness of schools towards parents and the public

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika)

Vydání

Studia Paedagogica, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, U9, Brno, Masarykova univerzita, 2004, 1211-6971

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/04:00011516

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

openness of schools

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 3. 2010 22:39, Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem tohoto příspěvku bylo prozkoumat, jak se čeští ředitelé a učitelé staví k problematice otevřenosti škol.

Anglicky

The authors struggled to find out whether people at our schools are disposed to school opening, and which chances or risks there are. So, our concern was the climate of opinions rather than the factual situation of the collaboration between Czech schools and local communities.

Návaznosti

GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy