RABUŠICOVÁ, Milada, Klára ŠEĎOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK. K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti. Studia Paedagogica, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, U9. Brno: Masarykova univerzita, 2004, roč. 52 (2004), č. 1, s. 59-72. ISSN 1211-6971.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti
Název česky K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti
Název anglicky On the openness of schools towards parents and the public
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika), Kateřina TRNKOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika).
Vydání Studia Paedagogica, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, U9, Brno, Masarykova univerzita, 2004, 1211-6971.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00011516
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky openness of schools
Štítky openness of schools
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 30. 3. 2010 22:39.
Anotace
Cílem tohoto příspěvku bylo prozkoumat, jak se čeští ředitelé a učitelé staví k problematice otevřenosti škol.
Anotace anglicky
The authors struggled to find out whether people at our schools are disposed to school opening, and which chances or risks there are. So, our concern was the climate of opinions rather than the factual situation of the collaboration between Czech schools and local communities.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaVNázev: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
VytisknoutZobrazeno: 20. 5. 2024 17:46