KRIŠTOF, Martin. Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Košice: EU v Bratislave, PHF Košice, 2004, s. 557-561. ISBN 80-225-1879-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů
Název anglicky Support of Marketing Activities from Structural Funds for Czech Companies
Autoři KRIŠTOF, Martin (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2004, od s. 557-561, 5 s. 2004.
Nakladatel EU v Bratislave, PHF Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00009659
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1879-4
Klíčová slova anglicky marketing; structural funds; grants; SME
Štítky grants, marketing, SME, structural funds
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Martin Krištof, učo 23086. Změněno: 17. 1. 2007 01:20.
Anotace
Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejména malých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.
Anotace anglicky
The support of marketing activities is not connected directly with the aim of the National Development Plan, but in three of five operational programmes, there are measures for the support of marketing and marketing activities forming considerable portion of total grant expenditures within the operational programmes.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 24. 5. 2024 23:57