2004
Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů
KRIŠTOF, MartinZákladní údaje
Originální název
Podpora marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů
Název anglicky
Support of Marketing Activities from Structural Funds for Czech Companies
Autoři
KRIŠTOF, Martin (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2004, od s. 557-561, 5 s. 2004
Nakladatel
EU v Bratislave, PHF Košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00009659
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1879-4
Klíčová slova anglicky
marketing; structural funds; grants; SME
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2007 01:20, Ing. Martin Krištof
V originále
Cílem toho článku je analyzovat možnosti podpory marketingových aktivit pro české podniky ze strukturálních fondů. K dosažení tohto cíle byla provedena analýza příslušných operačních programů vymezených výše a komparace jednotlivých opatření zaměřených na podporu marketingových aktivit. Přestože ne všechny uznatelné náklady v rámci analyzovaných opatření a podopatření lze přímo identifikovat jako jednoznačně marketingové, dotační podpora z těchto zdrojů může výrazně přispět k zlepšení marketingu zejména malých a středních podniků ze všech odvětví české ekonomiky. Předpokladem úspěšného využití prostředků ze strukturálních fondů je však pečlivá příprava a realizace projektů podniky a jejich partnery.
Anglicky
The support of marketing activities is not connected directly with the aim of the National Development Plan, but in three of five operational programmes, there are measures for the support of marketing and marketing activities forming considerable portion of total grant expenditures within the operational programmes.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|