2004
Organizational Values as an Indicator of Customer Focused Organizational Culture
LUKÁŠOVÁ, Růžena, Iveta ŠIMBEROVÁ a Zdeňka KONEČNÁZákladní údaje
Originální název
Organizational Values as an Indicator of Customer Focused Organizational Culture
Název česky
Organizační hodnoty jako infikátor zákaznicky zaměřené organizační kultury
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant), Iveta ŠIMBEROVÁ (203 Česká republika) a Zdeňka KONEČNÁ (203 Česká republika)
Vydání
první. Brno, Business and Economic Development in Central and Eastern Europe, od s. 1-7, 7 s. 2004
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00024530
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-214-2717-5
Klíčová slova anglicky
Organizational Culture; Customer Focus
Štítky
Změněno: 16. 6. 2009 09:32, Ing. Naďa Voráčová
V originále
The paper presents the part of the results of the research into organizational values of Czech manufacturing companies which was carried out within the grant project GACR no. 402/02/0114 entitled "Organizational Culture of Czech Companies". Respondents of the research were representatives of top and middle-level management. The aim of this part of the research was to find out if the customer focused values are the part of the content of organizational culture of companies investigated.
Česky
Organizační hodnoty jako infikátor zákaznicky zaměřené organizační kultury
Návaznosti
GA402/02/0114, projekt VaV |
|