D 2004

Organizational Values as an Indicator of Customer Focused Organizational Culture

LUKÁŠOVÁ, Růžena, Iveta ŠIMBEROVÁ a Zdeňka KONEČNÁ

Základní údaje

Originální název

Organizational Values as an Indicator of Customer Focused Organizational Culture

Název česky

Organizační hodnoty jako infikátor zákaznicky zaměřené organizační kultury

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant), Iveta ŠIMBEROVÁ (203 Česká republika) a Zdeňka KONEČNÁ (203 Česká republika)

Vydání

první. Brno, Business and Economic Development in Central and Eastern Europe, od s. 1-7, 7 s. 2004

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00024530

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-214-2717-5

Klíčová slova anglicky

Organizational Culture; Customer Focus
Změněno: 16. 6. 2009 09:32, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

The paper presents the part of the results of the research into organizational values of Czech manufacturing companies which was carried out within the grant project GACR no. 402/02/0114 entitled "Organizational Culture of Czech Companies". Respondents of the research were representatives of top and middle-level management. The aim of this part of the research was to find out if the customer focused values are the part of the content of organizational culture of companies investigated.

Česky

Organizační hodnoty jako infikátor zákaznicky zaměřené organizační kultury

Návaznosti

GA402/02/0114, projekt VaV
Název: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem