SUCHÁNEK, Petr. Využívání marketingu v malých a středních podnicích. In Ekonomika firiem 2004. 1. vyd. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2004, s. 627-630. ISBN 80-225-1879-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využívání marketingu v malých a středních podnicích
Název česky Využívání marketingu v malých a středních podnicích
Název anglicky The using of the marketing in small and medium enterprises
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2004, od s. 627-630, 4 s. 2004.
Nakladatel EU Bratislava, PHF Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00009660
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1879-4
Klíčová slova anglicky marketing; small and medium enterprises; marketing's mix
Štítky marketing, marketing's mix, small and medium enterprises
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 12. 1. 2005 13:52.
Anotace
Článek mapuje využívání marketingu v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.
Anotace anglicky
The paper presents the main results of a research in small and medium enterprises (especially in the south Moravia region). We prepared the research in a form of a probe aimed at understanding and using marketing. Results of our probe-research strongly correspond with some generally enunciated findings in an approach of marketing in enterprises in Czech republic and they give them connection with complete style of a management.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 25. 5. 2024 00:58