D 2004

Využívání marketingu v malých a středních podnicích

SUCHÁNEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Využívání marketingu v malých a středních podnicích

Název česky

Využívání marketingu v malých a středních podnicích

Název anglicky

The using of the marketing in small and medium enterprises

Autoři

SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2004, od s. 627-630, 4 s. 2004

Nakladatel

EU Bratislava, PHF Košice

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00009660

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-225-1879-4

Klíčová slova anglicky

marketing; small and medium enterprises; marketing's mix
Změněno: 12. 1. 2005 13:52, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek mapuje využívání marketingu v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.

Anglicky

The paper presents the main results of a research in small and medium enterprises (especially in the south Moravia region). We prepared the research in a form of a probe aimed at understanding and using marketing. Results of our probe-research strongly correspond with some generally enunciated findings in an approach of marketing in enterprises in Czech republic and they give them connection with complete style of a management.

Návaznosti

IAA7167201, projekt VaV
Název: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání