2004
Využívání marketingu v malých a středních podnicích
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Využívání marketingu v malých a středních podnicích
Název česky
Využívání marketingu v malých a středních podnicích
Název anglicky
The using of the marketing in small and medium enterprises
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2004, od s. 627-630, 4 s. 2004
Nakladatel
EU Bratislava, PHF Košice
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00009660
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-225-1879-4
Klíčová slova anglicky
marketing; small and medium enterprises; marketing's mix
Změněno: 12. 1. 2005 13:52, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Článek mapuje využívání marketingu v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.
Anglicky
The paper presents the main results of a research in small and medium enterprises (especially in the south Moravia region). We prepared the research in a form of a probe aimed at understanding and using marketing. Results of our probe-research strongly correspond with some generally enunciated findings in an approach of marketing in enterprises in Czech republic and they give them connection with complete style of a management.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaV |
|