Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{558618, author = {Škarabelová, Simona}, address = {Pardubice}, booktitle = {Public Adminstration 2004}, edition = {1. vyd.}, keywords = {communication; public adminstration; quality; public service}, language = {cze}, location = {Pardubice}, isbn = {80-7194-684-2}, pages = {330-332}, publisher = {Univerzit Pardubice}, title = {Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou}, year = {2004} }
TY - JOUR ID - 558618 AU - Škarabelová, Simona PY - 2004 TI - Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou PB - Univerzit Pardubice CY - Pardubice SN - 8071946842 KW - communication KW - public adminstration KW - quality KW - public service N2 - Pro hledání cesty ke spokojenosti veřejnosti s fungováním veřejné správy slouží jako základní prostředek komunikace. Těžiště veřejné správy leží totiž právě v poskytování kvalitních a efektivních veřejných služeb. Aby bylo možné dosáhnout požadované úrovně veřejných služeb, je potřeba navázat oboustranný vztah mezi veřejnou správou a občany, který by zajišťoval přesun informací včetně kontroly účelnosti a účinnosti takovýchto činností. Poskytování kvalitních a vyžádaných služeb se odvíjí od úrovně komunikace, kterou lze proto považovat za nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou. ER -
ŠKARABELOVÁ, Simona. Komunikace jako nástroj kvality služeb poskytovaných veřejnou správou. In \textit{Public Adminstration 2004}. 1. vyd. Pardubice: Univerzit Pardubice, 2004, s.~330-332. ISBN~80-7194-684-2.
|