2003
Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění
RABUŠICOVÁ, Milada, Vlastimil ČIHÁČEK, Kateřina EMMEROVÁ a Klára ŠEĎOVÁZákladní údaje
Originální název
Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění
Název anglicky
The Role of Parents in relation to School - empirical evidence
Autoři
RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika), Kateřina EMMEROVÁ (203 Česká republika) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Pedagogika, Praha, PedF UK, 2003, 0031-3815
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/03:00011583
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky
School; parents; relations; role of parents; partnership
Štítky
Změněno: 18. 10. 2004 08:34, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
V originále
V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu, v němž autoři zjišťovali, jak je vnímána rodičovská role ve vztahu ke škole. Teoretické koncepty - rodiče jako klienti, jako výchovní a sociální partneři, jako občané, případně jako problém - byly testovány na datech z českých mateřských a základních škol.
Anglicky
The article presents results of research on the role of parents in relation to school.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaV |
|