J 2003

Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění

RABUŠICOVÁ, Milada, Vlastimil ČIHÁČEK, Kateřina EMMEROVÁ a Klára ŠEĎOVÁ

Základní údaje

Originální název

Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění

Název anglicky

The Role of Parents in relation to School - empirical evidence

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant), Vlastimil ČIHÁČEK (203 Česká republika), Kateřina EMMEROVÁ (203 Česká republika) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Pedagogika, Praha, PedF UK, 2003, 0031-3815

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/03:00011583

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova anglicky

School; parents; relations; role of parents; partnership
Změněno: 18. 10. 2004 08:34, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.

Anotace

V originále

V článku jsou prezentovány výsledky výzkumu, v němž autoři zjišťovali, jak je vnímána rodičovská role ve vztahu ke škole. Teoretické koncepty - rodiče jako klienti, jako výchovní a sociální partneři, jako občané, případně jako problém - byly testovány na datech z českých mateřských a základních škol.

Anglicky

The article presents results of research on the role of parents in relation to school.

Návaznosti

GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy