D 2003

Stilistische Funktionen der Phraseolgismen in publizistischen Textsorten

MALÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Stilistische Funktionen der Phraseolgismen in publizistischen Textsorten

Název česky

Stylistické funkce frazeologizmů v publicistických textech

Název anglicky

Stylistic Functions of Phraseology in Massmedia Texts

Autoři

MALÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

Hradec Králové, Königgratzer Linguistik- und Literaturtage, od s. 307-312, 6 s. 2003

Nakladatel

Gaudeamus

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/03:00028910

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-7041-162-7

Klíčová slova anglicky

style; function; masmedia; text

Štítky

Změněno: 22. 6. 2007 11:20, Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.

Anotace

V originále

Der Beitrag beschäftigt sich mit stilistischen Funktionen der Phraseme in publizistischen Texten. Die Aufmerksamkeit wird der Expressivität, Bildlichkeit und Anschaulichkeit der Idiome gewidmet.

Česky

Článek se zabývá stylistickými funkcemi frazémů v publicistických textech. Pozornost je věnována zejména názornosti, obraznosti a expresivitě idiomů v jazyce žurnalistiky.

Návaznosti

GA405/02/0349, projekt VaV
Název: Kontrastivní studium věcných textů
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů