2003
Stilistische Funktionen der Phraseolgismen in publizistischen Textsorten
MALÁ, JiřinaZákladní údaje
Originální název
Stilistische Funktionen der Phraseolgismen in publizistischen Textsorten
Název česky
Stylistické funkce frazeologizmů v publicistických textech
Název anglicky
Stylistic Functions of Phraseology in Massmedia Texts
Autoři
MALÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant)
Vydání
Hradec Králové, Königgratzer Linguistik- und Literaturtage, od s. 307-312, 6 s. 2003
Nakladatel
Gaudeamus
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/03:00028910
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-7041-162-7
Klíčová slova anglicky
style; function; masmedia; text
Změněno: 22. 6. 2007 11:20, Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
V originále
Der Beitrag beschäftigt sich mit stilistischen Funktionen der Phraseme in publizistischen Texten. Die Aufmerksamkeit wird der Expressivität, Bildlichkeit und Anschaulichkeit der Idiome gewidmet.
Česky
Článek se zabývá stylistickými funkcemi frazémů v publicistických textech. Pozornost je věnována zejména názornosti, obraznosti a expresivitě idiomů v jazyce žurnalistiky.
Anglicky
The Article deals with the use of phraseology in the masmedia texts as metaphors and other stylistics configurations.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaV |
|