PORTEŠOVÁ, Šárka. Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences. Poster. In Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era. 2004. vyd. Pamplona, Spain: University of Navara, 2004, s. 165 -167, 2 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Identification of gifted children by their school teachers and comparision of psychological, parental and teachers view on their personality and socio-emotional competences
Název česky Identifikace nadaných dětí jejich učiteli ve vztahu k jejich sociálníma emočnímcharakteristikám
Autoři PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant).
Poster.
Vydání 2004. vyd. Pamplona, Spain, Educational technology for gifted education from Information age to knowledge Era, od s. 165 -167, 2 s. 2004.
Nakladatel University of Navara
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/04:00011614
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky high ability; giftedness; talent
Štítky giftedness, High ability, talent
Změnil Změnila: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Změněno: 11. 5. 2005 16:38.
Anotace
Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.
Anotace česky
Prezentovaná práce ukazuje možnosti identifikace rozumově nadaných dětí a následně výzkum jejich sociální a emocionální adaptace.
Návaznosti
GP406/02/D143, projekt VaVNázev: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 04:46