A 2004

Nadané děti s poruchou učení

PORTEŠOVÁ, Šárka

Základní údaje

Originální název

Nadané děti s poruchou učení

Název anglicky

Gifted children with learning disability

Autoři

PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant)
přednáška.

Vydání

2004, 123. klinicko-psychologický den, 2004

Nakladatel

ČMPS

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14230/04:00011615

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

gifted; twice exceptional
Změněno: 17. 11. 2004 21:05, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem příspěvku bylo seznámit posluchače, odborné klinické psychology s problematikou diagnostiky rozumově nadaných dětí s poruchami - učení, chování a autismem.

Anglicky

The aim of presented presentation was to indroduce possible diagnostic approaches to gifted children with disability - learning, behavioral, autistic.

Návaznosti

GP406/02/D143, projekt VaV
Název: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí