VAŇUROVÁ, Milena. Názornost názoru. In Cesty (k) poznávání v matematice primární školy. Olomouc: Univerzita Palackého, 2004, s. 285-287. ISBN 80-244-0818-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Názornost názoru
Název anglicky Clarity of diagrams and examples
Autoři VAŇUROVÁ, Milena.
Vydání Olomouc, Cesty (k) poznávání v matematice primární školy, od s. 285-287, 3 s. 2004.
Nakladatel Univerzita Palackého
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-244-0818-X
Klíčová slova anglicky teaching Mathematics; primary school; visual diagrams and examples
Štítky primary school, teaching mathematics, visual diagrams and examples
Změnil Změnila: RNDr. Milena Vaňurová, CSc., učo 371. Změněno: 4. 2. 2008 16:45.
Anotace
Názor ve vyučování matematice má být prostředkem k pochopení pojmů jejich vlastností, k vyvození postupů, k řešení úloh. Musí však umožnit žákům proniknout do podstaty problému vlastní myšlenkovou činností. Studenti učitelství musí být vedeni ke správnému používání vhodného názoru.
Anotace anglicky
Visual diagrams and examples in teaching Mathematics should be the medium by which pupils comprehend concepts, and their features and the means by which they deduce procedures and solve problems. However, they must enable pupils to recognize the core of the problem through their own intellectual activity. Trainee teachers must be guided towards the correct use of visual diagrams and examples.
VytisknoutZobrazeno: 25. 7. 2024 22:10