2004
Názornost názoru
VAŇUROVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Názornost názoru
Název anglicky
Clarity of diagrams and examples
Autoři
Vydání
Olomouc, Cesty (k) poznávání v matematice primární školy, od s. 285-287, 3 s. 2004
Nakladatel
Univerzita Palackého
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-244-0818-X
Klíčová slova anglicky
teaching Mathematics; primary school; visual diagrams and examples
Změněno: 4. 2. 2008 16:45, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
V originále
Názor ve vyučování matematice má být prostředkem k pochopení pojmů jejich vlastností, k vyvození postupů, k řešení úloh. Musí však umožnit žákům proniknout do podstaty problému vlastní myšlenkovou činností. Studenti učitelství musí být vedeni ke správnému používání vhodného názoru.
Anglicky
Visual diagrams and examples in teaching Mathematics should be the medium by which pupils comprehend concepts, and their features and the means by which they deduce procedures and solve problems. However, they must enable pupils to recognize the core of the problem through their own intellectual activity. Trainee teachers must be guided towards the correct use of visual diagrams and examples.