J 2004

Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy

LUKÁŠOVÁ, Růžena

Základní údaje

Originální název

Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy

Název anglicky

Research of corporate culture in relation to the strategy of the company

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant)

Vydání

Psychologie v ekonomické praxi, 2004, 0033-300X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00025492

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

Klíčová slova anglicky

corporate culture; strategy
Změněno: 16. 6. 2009 10:30, Ing. Naďa Voráčová

Anotace

V originále

Ćlánek prezentuje výsledky předvýzkumného šetření prováděného v rámci řešení dílčího výzkumného úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem" (MSM 265100018). K výzkumu byly použity test nedokončených vět a dotazník OCAI autorů K. S. Camerona a R. E. Quinna, výsledky obou metod byly porovnány.

Anglicky

The article presents the results of a pilot study for the research "The role of the corporate culture in the strategic management of Czech companies" (MSM 265100018).The study used a sentence-completion test and the OCAI questionnaire developed by K. S. Cameron and R. E. Quinn, the results were compared.

Návaznosti

MSM 265100018, záměr
Název: Výzkum strategického řízení v českých firmách