2004
Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy
LUKÁŠOVÁ, RůženaZákladní údaje
Originální název
Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy
Název anglicky
Research of corporate culture in relation to the strategy of the company
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant)
Vydání
Psychologie v ekonomické praxi, 2004, 0033-300X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00025492
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
corporate culture; strategy
Štítky
Změněno: 16. 6. 2009 10:30, Ing. Naďa Voráčová
V originále
Ćlánek prezentuje výsledky předvýzkumného šetření prováděného v rámci řešení dílčího výzkumného úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem" (MSM 265100018). K výzkumu byly použity test nedokončených vět a dotazník OCAI autorů K. S. Camerona a R. E. Quinna, výsledky obou metod byly porovnány.
Anglicky
The article presents the results of a pilot study for the research "The role of the corporate culture in the strategic management of Czech companies" (MSM 265100018).The study used a sentence-completion test and the OCAI questionnaire developed by K. S. Cameron and R. E. Quinn, the results were compared.
Návaznosti
MSM 265100018, záměr |
|