2004
Učitelé na 1. stupni ZŠ jako realizátoři protidrogové výchovy
ČECH, TomášZákladní údaje
Originální název
Učitelé na 1. stupni ZŠ jako realizátoři protidrogové výchovy
Název česky
Učitelé na 1. stupni ZŠ jako realizátoři protidrogové výchovy
Název anglicky
Primary school teachers as implementers of anti-drug education
Autoři
ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, ŘEHULKA, E. (ed.) Teachers and Health 6, od s. 558-561, 4 s. 2004
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00010406
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7315-093-X
UT WoS
000264734800040
Klíčová slova anglicky
school; primary school; teacher; health; drugs; drug abuse; prevention; primary drug prevention; anti-drug education; curriculum; framework education programme
Štítky
Změněno: 21. 2. 2005 19:05, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Příspěvek mapuje zkušenosti z realizace primární drogové prevence na základních školách, přináší požadavky na změny v přístupu k drogové problematice a vymezuje prostor pro v edukačním procesu nově užívaný pojem protidrogová výchova. Zvláštní pozornost je věnována učitelům na 1. stupni ZŠ a jejich postojům k problematice drog a zdraví, jelikož učitelé jsou nejvýznamnějšími činiteli úspěšné realizace protidrogové výchovy na primárním stupni škol.
Anglicky
The paper describes experience with primary drug prevention at basic schools. It formulates demands on changes in approaches to drugs and introduces a newly established term anti-drug education. It focuses on primary school teachers and their attitudes to health and drugs, because teachers are considered the most important factor influencing the realisation of anti-drug education in primary schools.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
| ||
MSM 144100001, záměr |
|