2004
Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Iveta ŠIMBEROVÁZákladní údaje
Originální název
Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí
Název anglicky
Corporate culture of Czech manufacturing companies: perceiving of selected aspects of internal and external company environment
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Iveta ŠIMBEROVÁ
Vydání
Brno, New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship, od s. 1-9, 9 s. 2004
Nakladatel
Brno University of Technology, Business and Management Faculty
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-214-2753-1
Klíčová slova anglicky
corporate culture; management
Štítky
Změněno: 2. 11. 2004 17:23, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
V originále
Příspěvek prezentuje část výsledků řešení dílčího úkolu "Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem", který je součástí institucionálního výzkumného záměru MSM 265100018 "Výzkum strategického řízení v českých firmách", řešeného na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Prezentovány jsou typické charakteristiky vnímání interního a externího prostředí, vlastní managementu českých výrobních firem.
Anglicky
The contribution presents a part of the results of the empirical research into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech companies, included in the institutional research project MSM 265100018 "Research of strategic management in Czech companies", which was carried out at the Brno University of Technology, Faculty of Business and Management. The typical features of perceiving of internal and external environment present in Czech manufacturing companies are presented.
Návaznosti
MSM 265100018, záměr |
|