MAREŠ, Jan a Jiří DALAJKA. Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele. Stará Lesná (Slovensko): VII. Sociální procesy a osobnost, 2004.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Empirická sonda do problematiky předsudků a netolerance ve vztazích mezi dětmi pocházejícími z prostředí majoritního a z prostředí minorit na druhém stupni v základních školách České republiky - vybrané ukazatele
Název anglicky Empirical study of prejudices and intolerance among second grade minority nad majority students in Czech schools - selected indicators
Autoři MAREŠ, Jan (203 Česká republika, garant) a Jiří DALAJKA (203 Česká republika).
Vydání Stará Lesná (Slovensko), 2004.
Nakladatel VII. Sociální procesy a osobnost
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Audiovizuální tvorba
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00021249
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky ethnic identity; ethnic
Štítky ethnic, ethnic identity
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 25. 5. 2006 12:42.
Anotace
Cílem této části zprávy je shrnout poznatky týkající se běžného života dětí ve třídě a názorů dětí na toto dění ve vztahu k minoritám a cizincům získané v průběhu naší sondy v 5., 8. a 9. třídách základních škol.
Anotace anglicky
The aim of this report is to summarize current knowledge regarding the lives of children in the classroom and children's feedback in relation to minorities and foreigners gained during our probe in the 5th, 8th and 9th classes of primary schools.
Návaznosti
LN00A023, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 21:52