HORKÁ, Hana. Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově. In Sborník príspevkov Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní VIII. Kvalita života jako multidisciplinárny problém, jej odraz v projektovaní obsahu výchovy a vzdelávania v materských a základných školách. první. Bratislava: Pedagogická fakulta UK a Obianské združenie Výchova-VedaVzdelávanie-Výzkum., 2004, s. 66-69. ISBN 80-969146-0-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově.
Název anglicky Conceptual polarity and complementarity in environmental education.
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Bratislava, Sborník príspevkov Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní VIII. Kvalita života jako multidisciplinárny problém, jej odraz v projektovaní obsahu výchovy a vzdelávania v materských a základných školách. od s. 66-69, 4 s. 2004.
Nakladatel Pedagogická fakulta UK a Obianské združenie Výchova-VedaVzdelávanie-Výzkum.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/04:00019811
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-969146-0-X
Klíčová slova anglicky Conceptual polarity and complementarity in environmental education; didactical dimension.
Štítky didactical dimension.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 18. 6. 2009 13:22.
Anotace
Autorka analyzuje koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově. Vychází z toho, že její různé koncepce se odvíjejí od různých východisek a vztahují se k různým referenčním rámcům včetně různě stanovených centrálních kategorií.
Anotace anglicky
The author analyses conceptual polarity and complementarity in environmental education and dwells upon its didactical dimension.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 09:10