2004
Kvalita poskytovaných služeb turistickými informačními centry
HOLEŠINSKÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Kvalita poskytovaných služeb turistickými informačními centry
Název česky
Kvalita posytovaných služeb turistickými informačními centry
Název anglicky
Provided Service Quality by Tourist Information Centers
Autoři
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, VII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, od s. 27-33, 7 s. 2004
Nakladatel
MU Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00010606
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3549-8
Klíčová slova anglicky
Provided service quality; Tourist information centers; Quality factors; Cooperation
Změněno: 12. 1. 2005 13:08, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá kvalitou poskytovaných služeb turistickými informačními centry v Jihomoravském kraji. Úvodní část je zaměřena na standardizaci služeb poskytovaných turistickými informačními centry a stěžejní část je věnována výzkumu hodnotícího kvalitu poskytovaných služeb a informací turistickými informačními centry v Jihomoravském kraji. Závěrem jsou diskutovány základni faktory ovlivňující kvalitu poskytování služeb.
Anglicky
The contribution is about the provided service quality by tourist information centres in the tourist region of Southern Moravia. The introductory part discusses tourist information as service and deals with standardization and quality management. The main part reports on the case study and presents the conclusion concerning the level of provided service quality by tourist information centres and the factors that influence quality.
Návaznosti
MSM 145600001, záměr |
|