Detailed Information on Publication Record
2004
Kvalita poskytovaných služeb turistickými informačními centry
HOLEŠINSKÁ, AndreaBasic information
Original name
Kvalita poskytovaných služeb turistickými informačními centry
Name in Czech
Kvalita posytovaných služeb turistickými informačními centry
Name (in English)
Provided Service Quality by Tourist Information Centers
Authors
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Brno, VII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, p. 27-33, 7 pp. 2004
Publisher
MU Brno
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/04:00010606
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-3549-8
Keywords in English
Provided service quality; Tourist information centers; Quality factors; Cooperation
Změněno: 12/1/2005 13:08, Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
V originále
Článek se zabývá kvalitou poskytovaných služeb turistickými informačními centry v Jihomoravském kraji. Úvodní část je zaměřena na standardizaci služeb poskytovaných turistickými informačními centry a stěžejní část je věnována výzkumu hodnotícího kvalitu poskytovaných služeb a informací turistickými informačními centry v Jihomoravském kraji. Závěrem jsou diskutovány základni faktory ovlivňující kvalitu poskytování služeb.
In English
The contribution is about the provided service quality by tourist information centres in the tourist region of Southern Moravia. The introductory part discusses tourist information as service and deals with standardization and quality management. The main part reports on the case study and presents the conclusion concerning the level of provided service quality by tourist information centres and the factors that influence quality.
Links
MSM 145600001, plan (intention) |
|