VOLEK, Jaromír. Birminghamská škola. In Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 250-253. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Birminghamská škola
Název česky Birminghamská škola
Název anglicky Birmingham school
Autoři VOLEK, Jaromír (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Slovník mediální komunikace, od s. 250-253, 4 s. Reklama, public relations, média, 2004.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/04:00030769
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-7178-926-7
Klíčová slova anglicky cultural studies; Stuart Hall; Popular Culture
Štítky cultural studies, popular culture, Stuart Hall
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 17. 6. 2009 10:15.
Anotace
Slovíkové heslo Birminghamská škola pro současná kulturální studia. Heslo přibližuje základní teoretická ametodologická východika. chrakteristiky
Anotace anglicky
Headword in media communication dictionary. It describes basic theoretical groundworks and introduce reprezentants of BCCC.
VytisknoutZobrazeno: 21. 8. 2024 07:36