VOLEK, Jaromír. Publikum a jeho typy. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 200-205. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Publikum a jeho typy
Název anglicky Typology of Audience
Autoři VOLEK, Jaromír (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, od s. 200-205, 6 s. Reklama, public relations, média, 2004.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/04:00030770
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-7178-926-7
Klíčová slova anglicky mass media; media effects; audiences; Mc Quail
Štítky audiences, Mass Media, Mc Quail, media effects
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 17. 6. 2009 10:06.
Anotace
Text pojednává o pojetí různých typů teorií mediálních publik a naznačuje základní periodizaci výzkumu publika.
Anotace anglicky
Text describes different theories of media audiences and suggests basic periodisation of media audience research.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 23:11