VOLEK, Jaromír. Eskapismus; Opera mýdlová; Peoplemetr; Publikum, jeho aktivita, Prime time, Užití a gratifikace; Zábava. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 35-36, 12 s. 659-Reklama. Public relations. Média. ISBN 80-7178-926-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Eskapismus; Opera mýdlová; Peoplemetr; Publikum, jeho aktivita, Prime time, Užití a gratifikace; Zábava
Název česky Eskapismus; Opera mýdlová; Peoplemetr; Publikum, jeho aktivita, Prime time, Užití a gratifikace; Zábava
Název anglicky escapism; Soap opera;peoplemetr; audience, itś activity; prime time; uses and gratification; entertainment
Autoři VOLEK, Jaromír (203 Česká republika, garant).
Vydání Praha, Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, od s. 35-36, 12 s. 659-Reklama. Public relations. Média, 2004.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 80-7178-926-7
Klíčová slova anglicky Escapism; audience; entertainment
Štítky Audience, entertainment, Escapism
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 17. 6. 2009 10:11.
Anotace
Hlesla v ve slovníku mediální komunikace. Přibližují základní teoretické zakotvení uvedených pojmů.
Anotace anglicky
Headwords in Media communication dictionary which explains basic groundwors of all concepts.
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 20:27