ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Didaktika integrovaného vědního základu- nové pojetí výuky didaktiky prvouky, přírodovědy a vlastivědy. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Sborník z konference konané 13. a 14. září 2004 na Pedagogické fakultě MU v Brně, /CD-ROM/. Brno: Masarykova univerzita, PedF, 2004, 3 s. ISBN 80-210-3474-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktika integrovaného vědního základu- nové pojetí výuky didaktiky prvouky, přírodovědy a vlastivědy.
Název anglicky Integrated basic science didactic- a new approachto teaching natural and social science at the primary level
Autoři ŠMAHELOVÁ, Bohumíra.
Vydání Brno, Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Sborník z konference konané 13. a 14. září 2004 na Pedagogické fakultě MU v Brně, /CD-ROM/ 3 s. 2004.
Nakladatel Masarykova univerzita, PedF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3474-2
Klíčová slova anglicky Integrated basic science didactic
Štítky Integrated basic science didactic
Změnil Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 17. 6. 2009 10:53.
Anotace
Jde o integrované pojetí přípravy studentů na výuku předmětů prvouka, přírodověda a vlastivěda. Jde o integraci odborného základu uvedených předmětů, dále o integraci psychodidaktické přípravy učitelů a integraci didaktiky prvouky, přírodovědy a vlastivědy.
Anotace anglicky
The Faculty of Education of the Masaryk University took a new approach to teaching natural and science at the primary level. The approach enables integration on three different levels. The basis of natural science is integrated with the basis of social science, psychological components in teacher education are integrated with didactical ones, there is also integration of didactics of natural and social sciences at the primary level. Such approach should support interconnection between the science-based courses with the psychological and didactical courses in teacher training. It should also support interconnection between particular natural science courses and social courses in order to eliminate duplicity in basic school curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 17:59