DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Whoopies - nově se formující cílová skupina na evropských trzích. In Marketing a obchod 2004 - Rok Európskej integrácie. Zvolen, 2004, s. 33-38. ISBN 80-89100-20-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Whoopies - nově se formující cílová skupina na evropských trzích
Autoři DVOŘÁKOVÁ, Šárka.
Vydání Zvolen, Marketing a obchod 2004 - Rok Európskej integrácie, s. 33-38, 2004.
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 80-89100-20-1
Změnil Změnila: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D., učo 69911. Změněno: 16. 12. 2004 08:48.
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 03:17