2004
Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů
HAVEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů
Název anglicky
The Interventions of Cooperative Teachers to Development of Student`s Pedagogical Skills
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Banská Bystrica, Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy, od s. 31-35, 5 s. pedagogika, 2004
Nakladatel
PdF UMB
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00011767
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8055-899-X
Klíčová slova anglicky
Cooperative teacher; Intervention;
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 5. 2009 11:47, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Kapitola je věnována charakteristice vybraných intervencí, které fakultní cviční učitelé uplatňují při rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Anglicky
The absract contains the informations about interventions of faculty cooperative teachers in development of student`s profesional skills.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|