C 2004

Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů

Název anglicky

The Interventions of Cooperative Teachers to Development of Student`s Pedagogical Skills

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Banská Bystrica, Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy, od s. 31-35, 5 s. pedagogika, 2004

Nakladatel

PdF UMB

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00011767

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8055-899-X

Klíčová slova anglicky

Cooperative teacher; Intervention;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 5. 2009 11:47, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola je věnována charakteristice vybraných intervencí, které fakultní cviční učitelé uplatňují při rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.

Anglicky

The absract contains the informations about interventions of faculty cooperative teachers in development of student`s profesional skills.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury