HAVEL, Jiří. Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů (The Interventions of Cooperative Teachers to Development of Student`s Pedagogical Skills). In Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy. 1st ed. Banská Bystrica: PdF UMB, 2004, p. 31-35. pedagogika. ISBN 80-8055-899-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů
Name (in English) The Interventions of Cooperative Teachers to Development of Student`s Pedagogical Skills
Authors HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Banská Bystrica, Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy, p. 31-35, 5 pp. pedagogika, 2004.
Publisher PdF UMB
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/04:00011767
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-8055-899-X
Keywords in English Cooperative teacher; Intervention;
Tags cooperative teacher, intervention
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Changed: 27/5/2009 11:47.
Abstract
Kapitola je věnována charakteristice vybraných intervencí, které fakultní cviční učitelé uplatňují při rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Abstract (in English)
The absract contains the informations about interventions of faculty cooperative teachers in development of student`s profesional skills.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 4/5/2024 06:35