2004
Educational significance of game
NĚMEC, JiříZákladní údaje
Originální název
Educational significance of game
Název česky
Edukativní význam hry v postmoderní společnosti
Autoři
NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Kraków, Play nad Education, s. 73-73, 2004
Nakladatel
Wydawnictwo Naukowe AP
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00011776
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
83-7271-292-3
Klíčová slova anglicky
game; education; creativity; phenomenology; illusion of reality; play roles; simulation possible; ethical challenge
Štítky
Změněno: 24. 6. 2009 16:25, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
V originále
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Česky
Studie stručně charakterizuje některé aspekty postmoderního světa vztahující se k výchově dětí a mládeže. V druhé části pojednává o jednotlivých edukativních aspektech hry. Hra je zobrazena jako výchovný prostředek, který může v mnoha směrech působit na rozvoj celé osbnosti netradičním a smysluplným způsobem.
Návaznosti
GA406/99/P063, projekt VaV |
|