SUCHÁNEK, Petr. Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. In Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004, s. 31-31. ISBN 80-245-0809-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR
Název česky Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR
Název anglicky The analysis of using of marketing tools in small and medium enterprises in Czech republic
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy, od s. 31-31, 1 s. 2004.
Nakladatel Oeconomica
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00009708
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-245-0809-5
Klíčová slova anglicky marketing mix; marketing tools; small and medium enterprises
Štítky marketing mix, marketing tools, small and medium enterprises
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 10. 1. 2005 15:06.
Anotace
Článek mapuje využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.
Anotace anglicky
The article is surveying the use of marketing tools in small and medium enterprises in the Czech republic. The research was carried out on a sample of 49 companies in the year 2004 by means of a standardized written questionnaire. The aim of the article is to analyse marketing tools, to draw conclusions from this analysis, and to indicate recommendations in the field of marketing which would lead to the improvement of the situation of companies on the market.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 13:11