D 2004

Marketingové využití internetu v malých firmách

ŠKAPA, Radoslav

Základní údaje

Originální název

Marketingové využití internetu v malých firmách

Název anglicky

Marketing utilization of Internet in small enterprises

Autoři

ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Praha, Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy, od s. 34-34, 1 s. 2004

Nakladatel

Nakladatelství Oeconomica

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/04:00011866

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-245-0809-5

Klíčová slova anglicky

marketing; e-business; Internet
Změněno: 10. 1. 2005 16:24, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Anotace

V originále

Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou.

Anglicky

The text proposes two ways how to integrate Internet into activities of small and middle companies of traditional type (i.e. not dealing with IT sector). We suggest two ways of utilization: building of static www-pages and opening a virtual e-shop. Both of them lead enterprises to building of new marketing channel, which has its pros and cons.

Návaznosti

GA402/02/1563, projekt VaV
Název: Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti
Investor: Grantová agentura ČR, Profesní samospráva jako fenomén občanské společnosti