2004
Marketingové využití internetu v malých firmách
ŠKAPA, RadoslavZákladní údaje
Originální název
Marketingové využití internetu v malých firmách
Název anglicky
Marketing utilization of Internet in small enterprises
Autoři
ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Praha, Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy, od s. 34-34, 1 s. 2004
Nakladatel
Nakladatelství Oeconomica
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/04:00011866
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-245-0809-5
Klíčová slova anglicky
marketing; e-business; Internet
Štítky
Změněno: 10. 1. 2005 16:24, doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
V originále
Konstatujeme, že existuje prostor pro zapojení internetových technologií i pro malé podnikatele, kteří se věnují tradčiním výrobám. S přihlédnutím k ekonomickým, personálním a technickým možnostem doporučujeme dvojí řešení. Zřízení informativních webových stránek s popisem a cenami nabízeného sortimentu. Nabídne-li se možnost zaslaní výrobků na dobírku, vznikne tím další odbytový kanál, který pravdpodobně nezíská dominantní postavení, ale vzhledem k velmi nízkým nákladm by se mohl vyplatit. Druhá, technologicky více vyspělá možnost, je zřízení vlastního internetového obchodu. Toto řešení je technicky více náročné a vyžaduje i prostudování platné legislativy. Nabízí ale zákazníkm vyšší komfort. Náklady, které jsou s ním spojené, nejsou zásadní bariérou.
Anglicky
The text proposes two ways how to integrate Internet into activities of small and middle companies of traditional type (i.e. not dealing with IT sector). We suggest two ways of utilization: building of static www-pages and opening a virtual e-shop. Both of them lead enterprises to building of new marketing channel, which has its pros and cons.
Návaznosti
GA402/02/1563, projekt VaV |
|